11 Kasım 2010 Perşembe

Alışveriş Şenliğiyle Yaptığım Kampanyadan Hediyelerim Geldi

Alışveriş şenliği bloğu ve Özge Hanımla yapmış olduğum kampanyamın hediyeleri bugün geldi.Kutuyu açınca inanın gerçekten şok geçirdim.Çünkü ürünler okadar güzel ki bayıldım hepsine kurabiyeler kekler sanki bir süs insan bunları yemeye kıyamaz gerçektende.Özge Hanıma burdan teşekkürlerimi sunuyorum ellerinize sağlık gerçektende şaheser yaratıyorsunuz.Bazı aksaklıklardan dön kartlar kutuya bayağı büyük geldiğinden dolayı onun yerine birde küçük hediyeler yollamış avon roll-on,avon ruj, ve bebek pudrası.Onlarda gerçekten çok cazip hediyeler onlar içinde ayrıca size çok teşekkür ediyorum..Sevincimi sizlerle paylaşmak adına hediyelerimin resimlerini bu yazımın altına ekliyorum.Bence sizlerde sürpriz hazırlamak istiyorsanız Özge Hanımın bloğunu bir inceleyin derim ;)
http://alisverissenligi.blogspot.com/







2 yorum:

Değerli yorumlarınızı bekliyorum...