7 Aralık 2011 Çarşamba

EJOYA İLE KENDİNİZİ ÖZEL HİSSEDİN


Takı denilince akla ilk gelen isim Ejoya...Sevgilinize,annenize,eşinize,arkadaşınıza vs hediye mi arıyorsunuz sitemizde takıya dair istediğiniz hediyeyi bulabilirsiniz..http://www.ejoya.com/index


Keyifli, avantajlı ve güvenli bir alışveriş için altyapısında ve operasyonel alanda sürekli yenilikler gerçekleştiren eJOYA.com, alışveriş alışkanlıklarını değiştirecek bir adres olmak üzere çalışmalarını devam ettirmektedir.

Ejoya'nın sizler için tsarladığı yılbaşı özel koleksiyonundan hem yüzük hem bileklik olan bir ürününü sizlere tanıtmak istiyorum.
İSTER YÜZÜK İSTER BİLEKLİK OLARAK KULLANABİLEN MULTİFONKSİYONLU TASARIM

Her kar kristalinin kendine özgü bir form taşıdığını biliyor musunuz?

Bu yılbaşında sevdiğinize doğanın büyüleyiciliği güzelliğini pırlantanın ışıltısı ile buluşturan Kartanesi hediye edin.
Özel kutusu ile teslim alacağınız bu zarif hediye O'na sizin için eşsiz olduğunu fısıldayacaktır. Sevdiğinizi şaşırtmanın yolu...
Hem Yüzük Hem Bileklik olan bu ürün muhteşem bir Yeni Yıl Hediyesi olacak... İstediğiniz de parmaklarınızı süsleyecek olan Kartanesi Yüzük istediğiniz zaman zarif formu ile bileğinizi saracaktır.


Ürünümüzün tanıtım videosunuda izlemek isterseniz buyrun ...




Bu güzel ve özel ürünlere sahip olmak için sizleri sitemize bekliyoruz...
http://www.ejoya.com/index

2 yorum:

  1. pınar hanım mina kids kampanyasıyla ilgili iletişim bilgilerimi ilettim size.mailim ulaştı mı size?

    YanıtlaSil
  2. undenied mailiniz bana ulaştı..

    YanıtlaSil

Değerli yorumlarınızı bekliyorum...