9 Eylül 2010 Perşembe

SiHiRLi DeĞnEk KoStÜm'DeN HeDiYeMiZ VaR (KAMPANYAMIZ BİTMİŞTİR)




Sihirli Değnek Kostüm Tasarım Evi’nde yer alan ürünlerin büyük çoğunluğu, kendi özel tasarımıdır.

- Dönem Sonu Gösterileri
- Mezuniyet Törenleri
- Kıyafet Baloları
- Okuma Bayramı
- Cadılar Bayramı (Halloween Costumes)
- Doğum Günü Partileri
- Yılbaşı Partileri
- Resmi Bayramlar (23 Nisan, 19 Mayıs, 29 Ekim)
- Mevlüt ve Vaftiz Törenleri
- Sünnet Törenleri
- Özel Partiler

gibi özel günlerinizde istediğiniz kostümü kiralayabilir yada satın alabilirsiniz.Ben siteyi ilk girip incelediğimde gerçektende ürünler,organizasyonlar çok hoşuma gitti.Şimdi sanıyorum ki siteye girdiğinizde sizlerinde hoşunuza gideceği bir çok ürünle karşılacaksınız.

Gelelim kampanyamıza.Kampanyamızda 1 kişiye aşağıda resmi bulunan kaplan kostümünü hediye edeceğiz.Düşünsenize bu güzel kostümde çocuğunuz kimbilir ne kadar güzel durur :)

Kampanyamız şartları:
*İzleyicim olmak
*www.sihirlidegnek.com sitemize girip incelemek,beğendiğiniz bir ürünü buradaki yorumda belirtmek.
*Kampanyamızı facebook yada bloğunuzda duyurmak,duyuru linkinizi burada paylaşmak.

İşte yapmanız gerekenler bu kadar.Kampanyamız 10 gün sürecektir ve kampanyamız sonunda bu güzel kostümü içinizden 1 kişiye hediye edeceğiz.Kazanan kişiyi 20 Eylülde buradan duyuracağım.Kargo ücreti firma tarafından karşılanacaktır.
Hepinize bol şans ve hepinize İYİ BAYRAMLAR diiliyorum..

NOT:Benimle böyle güzel bir kampanya yaptığı için Sihirli Değnek Kostüm Evi ve Füsun Hanıma çok teşekkür ediyorum...


Sihirli Değnek Kostüm Tasarım Evi, 10 yıldır hizmetinde kalite anlayışından ödün vermeden 0-16 yaş grubu çocukların her türlü gösteri kıyafetini sağlamaktadır.